F1, marele premiu al Belgiei: „An experience and a half”

În această după-amiază, am putut asista la o cursă extraordinară la Spa-Francorchamps, cel mai spectaculos circuit al F1. Ploaia care a căzut în timpul ultimelor 3 tururi a schimbat ritmul cursei, iar lupta între L. Hamilton şi K. Raikonnen mi-a amintit de legendarele curse ale sfârşitului anilor ’80 şi anilor ’90, în care au fost implicaţi piloţi precum Prost, Senna, Mansell, Hill, Schumacher sau Häkkinen. Cine a câştigat nu are, precum întotdeauna după astfel de încleştări, mare importanţă… În cuvintele lui Hamilton, „it was an experience and a half”. După o serie de ani fără culoare, poate că F1 va redeveni spectacolul entuziasmant de odinioară.

***

Tags: , , , , ,

2 thoughts on “F1, marele premiu al Belgiei: „An experience and a half”

  1. pe Senna il sorbeam din priviri, nu pierdeam o cursa;ma enerva Prost la culme, tipul de francez cu figura tampita; pe ploaie nu-l batea nimeni pe senna; dupa ce a murit, doar hakkinen mi-a facut o impresie buna, pe urma am renuntat la F1

  2. Tocmai din pricina unor sorbitori precum tine, faceam eu pe Gica-contra si tineam cu Prost. Da, si mie imi placea de Hakkinen. Daca e sa spun un nume care ma entuziasma, chiar daca nu a intrat niciodata in cercul select al valorilor de top, acela a fost Jean Alesi. Well, era o vreme cand manevrele nebunesti erau inca apreciate…🙂

Lasă un răspuns

