Imagini mişcate 8: The Bucket List (Ultimele dorinţe)

Cu 2 săptămâni în urmă, am citit despre acest film pe un blog o opinie anticipativă de genul „dacă e cu Jack Nicholson şi Morgan Freeman nu poate fi rău”. De acord, în principiu, mai ales că sunt şi fan al celor doi. Nu e însă nimic de făcut: filmul nu e decât o comedioară uşoară despre doi bătrâiori bolnavi de cancer, care se împrietenesc şi gândesc un mod de a reface timpul pierdut la modul accelerat şi, mai ales, vindicativ. Unul îşi recâştigă soţia, altul fiica înstrăinată. Ca să aleg una-două scene memorabile, Jack mi-a plăcut la piramide meditând la sensul credinţei şi în biserică la panegiric, iar Morgan la bar în Hong Kong evitând cu gentileţe avansurile unei femei cuceritoare.

Hm, se poate trăi şi fără această peliculă. Nota Imdb de azi, 7.8, e mult prea mare. Rotten tomatoes are acum 42%, ceea ce pare cam prea puţin, dar în mod cert mai aproape de adevăr.

„The Bucket List” [Ultimele dorinţe]. Reg. Rob Reiner, 2007. Cu Jack Nicholson, Morgan Freeman.

One thought on “Imagini mişcate 8: The Bucket List (Ultimele dorinţe)

  1. Eu tocmai am vazut filmul si mi-a placut foarte mult…Sunt si acum inpresionata….Nu mi se pare k e doar o ,,comedioara usoara”, dat fiind faptul k este un film cu tente psihologice…Viata merita traita…dat nu oricum;)…

Lasă un răspuns

