Imagini mişcate 3: No Country for Old Men

Am vizionat noul film al fraţilor Coen, recunosc, cu aşteptările pe care le ai atunci când auzi de stiva de premii şi aprecieri. Nu are rost să insist: filmul e slăbuţ (măcar pentru cei care nu s-au născut ieri). Putem presupune fără mari probleme de conştiinţă că a fost făcut cu resturile de idei nefolosite la filmarea clasicului lor film Fargo (1996). Să fim serioşi, ideea unui criminal principial e prea răsuflată pentru a ne lăsa cu mai mult decât un film de atmosferă (thriller moderat şi expresie sudică). Recomandat doar dacă alternativa serii ar fi, să zicem, oribilul Aliens vs. Predator 2, un candidat serios la cel mai prost film al deceniului.

„No Country for Old Men” [Asta nu-i ţară pentru moşnegi], reg. Ethan Coen, Joel Coen. Paramount Classics, SUA, 2007. Cu Tommy Lee Jones, Javier Bardem, Josh Brolin.

2 thoughts on “Imagini mişcate 3: No Country for Old Men

  1. Eu nici macar pe Fargo nu l-am vazut inca. Urmeaza!
    Imi plac argumentele tale pentru filme, am deschis si eu un topic la mine despre filme, mi-ar placea sa imi lasi cateva titluri din ceea ce ti-a placut tie! Te astept!

Lasă un răspuns

